Hoe werkt het?
Jaarlijks helpen en ondersteunen wij vele kandidaten.
Waarom werken wij met een motivatiemail? Wij vinden dit de meest eerlijke manier van selectie, kandidaten hebben op deze manier zelf de mogelijkheid zich zo goed mogelijk bij de verhuurder voor te stellen. Tevens vragen wij om een aantal documenten, dit is om uw dossier zo goed mogelijk te kunnen beoordelen. U bent daarin vrij zelf te kiezen welke documentatie u wel of niet upload. Het is wel zo dat het dossier bij volledigheid beter beoordeeld kan worden.
U betaalt als huurder géén bemiddelingsvergoeding aan De Huissleutel, ook niet als u daadwerkelijk een woonruimte heeft geaccepteerd en gaat huren via De Huissleutel.
Wij hopen u snel van dienst te mogen zijn!
Stappenplan:
- Schrijf uzelf in! Met deze account kunt u afspraken maken voor het kijkmoment van al uw favoriete woningen. Hier zijn géén kosten aan verbonden;
- Enkel de woningen geadverteerd op de website zijn beschikbaar.
- Ga naar de gewenste woonruimte in ons aanbod en klik op ‘Maak een afspraak’;
- Uw aanvraagformulier komt in ons systeem terecht, wij informeren u z.s.m. over het kijkmoment;
- U kunt in uw account uw documentatie op voorhand al uploaden, deze zal met de verhuurder worden overlegd als u daar een verzoek voor indient. Wij adviseren u het verzoek in te dienen na het kijkmoment. U kunt de woning ook ongezien huren, de kandidaten worden echter pas overlegd na het kijkmoment.
- Verzoek indienen: Stuur een mail naar tilburg@dehuissleutel.nl met als onderwerp de straatnaam + huisnummer. U schrijft per mail:
Beste de Huissleutel,
Mijn documentatie in mijn account mag worden gebruikt voor (straatnaam + huisnummer).
- De verhuurder kiest a.d.h.v. deze selectieprocedure de nieuwe huurder(s) uit, dit kan ongeveer 2 weken duren. Graag geduldig de status van de woning afwachten.